A Dombóvári ILCO egyesület hírei.

2021.

Őszintén remélem, és bízom abban, hogy idén is tudunk a honlapunkra eseményekről értesítéseket, beszámolókat felrakni. Képekkel bizonyítani, hogy az egyesületünk működik.

Tisztelettel: Marika és Józsi.

2020.

Kaposvári ILCO klub meghívásának tettünk eleget, amikor részt vettünk a Háromházi fogadóhoz szervezett kiránduláson.

Magyar ILCO Szövetség ez évi konferenciáját Szarvas-on tartotta meg 2020. szeptember 4-6 között. Jutott arra is idő, hogy az arborétumba is kilátogassunk és az ott kialakított "Mini Magyarország" makett parkot is körbe járjuk.

Stomás fiatalok nyári üdültetése.

Magyar ILCO Szövetség idén is megszervezte a sztomás gyerekek és kísérőjük öt napos ingyenes üdülését most is Hajdúszoboszlón a Rudolf Hotelben. Sajnos a járványügyi helyzet miatt a pezsgő fürdő nem üzemelt, de azért igy is jól érezték magukat. Volt kisvonatos városnézés, tombola sorsolás, kézműves foglalkozás ahol karkötőket és egyéb diszeket készítettek maguknak egy felnőt irányításával. Adott kép összerakása darabokból. Programból a napi fürdés sem maradt ki. A tíz éves iker kislányokat is felköszöntöttük.Néhány idevaló fényképet is bemutatunk.

Táborvezető                                 Sztómaterápiás főnővér.

Kaposvári ILCO Egyesület vendégei voltunk a LIBICKOZMÁN megtartott klubnapon. Az eseményről néhány fénykép alapján elmondhatjuk, hogy máskor is szívesen elfogadjuk a meghívást. Ellátogattunk a közeli HÁROMHÁZ FOGADÓBA is . Remek hangulatban éreztük magunkat.

Egyesületünk ez évi első klubnapját, amely egyben Közgyűlés is lesz február 13. án délután kettő órakor tartja meg a korház könyvtár termébe. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, támogatóinkat és mindazokat kiket érdekel a Dombóvári ILCO Egyesület tevékenysége.

Egyesületünk vezetősége megtartotta ez évi elsö munkaértekezletét. Egyesület vezetője beszámolt az elmúlt év eseményeiről, pénzügyi kiadásokról. Ezt követően sor került az idei program tervezet elkészítésére, költségvetési tervvel együtt. Idén esedékes 25 éves évfordulós ünnepség idejének és helyszínének megvitatása.

2019.

Dombóvári ILCO Egyesület idén is megtartotta a karácsonyi ünnepségét a Fregatt étteremben. Társklubok részéről vendégeink voltak: Kaposvárról, Pécsről, Bajáról, Komlóról, Kiskunhalasról. A termékforgalmazók is részt vettek az ünnepségünkön. Ünnepségen készült megnézhetők.

ILCO Egyesület ez évi utolsó klubnapját Október 24.-én délután kettő órakor tartja a korház könyvtártermébe. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, támogatóinkat és mindazokat kiket érdekel a Dombóvári ILCO Egyesület tevékenysége.

Dombóvári ILCO Egyesület vezetője Október 3.án Siófokon a "Magyar Sebészi Társaság Kongreszusán" BERGSTRÖM DÍJ" kitüntetést vehetett át a hozzá járó arany pecsétgyürüvel együtt. Ünnepségről fényképek is készültek. megnézhetők.

Magyar ILCO Szövetség szeptember 27-29 között tartja meg Mórahalmon ez évi konferenciáját. Első nap: " MINDENNAPI ÉLET SZTÓMÁVAL" kerül megvitatásra, kilenc meghívott előadó segítségével.

Második nap: " KÖZGYŰLÉS." Napirendjén 4 téma szerepel: 1.)Elnöki beszámoló 2.) A 2020 évi költségvetési tervezet megvitatása, elfogadás 3.) Adatvédelmi szabályzat elfogadása 4.) Egyéb hozzászólások. Egyesületünket négy fő képviseli.
Magyar ILCO Szövetség évente megszervezi a sztómás gyerekek üdültetését egy fő felnőt kiséretében ingyenesen. Ez évben az üdülés helyszíne Hajdúszoboszlón a Rudolf Hotelben volt. Eseményről készült néhány kép itt látható.
Dombóvári ILCO Egyesület szokásos évi bográcsos összejövetelét a horgász tó partján 2019 július 13. án tartotta meg.
Egyesületünk következő klubnapját Június 20. án csütörtökön délután kettő órai kezdettel tartja a városi korház ebédlőjében. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, támogatóinkat és mindazokat kiket érdekel a Dombóvári ILCO Egyesület tevékenysége.
Egyesületünk június 1.én Mártélyban megtartott Országos Sztomás találkozón 12 fővel volt jelen. Ünnepség végén hazafelé bementünk megnézni a Morahalomban kialakított makett parkot. Szép látványba volt részünk.
Dombóvári ILCO Egyesület autóbuszos kirándulást szervezett Kaszó-pusztára. Csoport létszáma 32 fő volt. Utaztunk az erdei kisvonaton, sétáltunk a Baláta tavi sétányon, végig jártuk a lombkorona ösvényt, megnéztük a kis állatkertet is. Kellemesen eltöltött idő után átmentünk autóbusszal Csurgóra a "Fehér ló" étterembe ebédelni. Az ebéd finom és jóízü volt, amit természetesen kiegészítettünk egy-két pohár borral is. megnézhetők.
Egyesületünk áprilisi klubnapját technikai okok miatt szerdán 24. én tartja a kórház étermében. megnézhetők.
Egyesületünk február 14. én délután 2 órakor tartja ez évi első klubnapját, amely egyben közgyűlés is lesz. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, támogatóinkat és mindazokat kiket érdekel a Dombóvári ILCO Egyesület tevékenysége. Közgyűlés helyszíne a városi korház könyvtár terme. Közgyűlési megnézhetők.

2018.

Dombóvári ILCO Egyesület december 7.én megtartotta ez évi utolsó klubnapját és az előre hozott karácsonyi ünnepségét a Hotel Dombóvár éttermében. Vendégeink Bajáról, Kaposvárról, Komlóról, Kalocsáról és Pécsről érkeztek. Ünnepségről készült megnézhetők.
Egyesületünk október 25.én csütörtökön tartotta ez évi utolsó klubnapját a korház könyvtár termében. Vendég előadó Bogdán Ica volt az EFI (Egészségfejlesztési iroda) koordinátora. Néhány fénykép is készült a klubnapról.
Magyar ILCO Szövetség idén is vendégül látta a sztomás gyerekeket kísérőikkel együtt Hajdúszoboszlón a Rudolf Hotelben. Gyerekek és kísérőik igen jól érezték magukat.Úgy búcsúztunk el egymástól, hogy jövőre ugyan itt találkozunk.
Dombóvári ILCO Egyesület július 7. én megtartotta ez évi bográcsos összejövetelét a tüskei horgásztónál. Vendégeink Bajáról, Kaposvárról, Kalocsáról, Komlóról és Pécsről érkeztek. Előétel lángos volt, amit a pénztárosunk és egy vezetőségi tagunk készített el. Halászlé volt az ebéd, amit az egyesület titkára készített abból a halból, amit Ő előzöleg a tóbol kifogott. Néhány fénykép az eseményről itt megtekinthető.
Egyesületünk autóbuszos kirándulást szervezett Csurgóra. Kiránduláson 35 fő volt jelen. Csurgón meglátogattuk a Történelmi emlékparkot és a katolikus templomot. Ebédünket borkóstoló kíséretében a Csokonai öregpince étteremben fogyasztottuk el. A felkínált 5 fajta bor kifogástalan volt a feltálalt pincepörkölttel együtt. Köszönetet mondunk az étterem vezetőjének Ilia Csabának. megnézhetők.
Egyesületünk 2018 április 26. án (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja a következő klubnapját a korház könyvtár termébe. Szeretettel várunk minden érdeklődőt. Klubnapunkon készült megnézhetők.
Egyesületünk tisztelettel meghívja tagjait, csládtagokat, patronáló tagokat a szokásos "Tavaszváró" zenés családi összejövetelére március 23. án pénteken délután három órára a Hotel Dombóvár étermébe. Jelentkezésüket tisztelettel várja az Egyesület vezetője, Marika. Tavaszváron készült megnézhetők
Egyesületünk február 15. én délután 2 órakor tartja ez évi első klubnapját, amely egyben közgyűlés is lesz. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, támogatóinkat és mindazokat kiket érdekel a Dombóvári ILCO Egyesület tevékenysége. Közgyűlés helyszíne a városi korház könyvtár terme. Közgyűlésen készült megnézhetők.

2017.

Dombóvári ILCO Egyesület idén is megrendezte a karácsonyi ünnepségét december 9.én szombaton a Freget étteremben. Ünnepségünkön jelen volt a Magyar ILCO Szöetség elnöke is Kiskunhalasról. Vendégek voltak még Bajáról, Kaposvárról, Komlóról és Pécsről. Ünnepségünkön készült megnézhetők.
Egyesületünk 2017 november 9. én (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja a következő klubnapját a korház könyvtár termébe. Szeretettel várunk minden érdeklődőt.
Egyesületünk a tavasszal elhatározta, hogy 3 napos kirándulást fogunk szervezni Sopron és Sopron környékén. Erre a kirándulásra augusztus 28-29-30. án sor került. Kirándulásunkról a beszámoló ITT olvasható Osztrogonácz László jóvoltából. Kirándulásunkról készült megnézhetők.

Magyar ILCO Szövetség idén is vendégül látta a sztomás gyerekeket kísérőikkel együtt Keszthelyen egyhetes üdülésre.

Meghívott vendégek voltunk a kecskeméti ILCO klub által rendezett bográcsos összejövetelre a Ladánybenei Varga tanyára. Kitűnő volt a szervezés. Reggelit kaptunk, majd utánna lovaskocsikra ülve ellátogattunk egy lovas bemutatóra. Visszatérve jólesett az ebéd. Köszönjük a kecskeméti klubnak és a tanya gazdájának Varga Józsefnek a felejthetetlen, élményekben gazdag szép napot. Az láthatóak.
Egyesületünk idén is megtartotta "bográcsos" összejövetelét, de a hagyományoktól eltérően Alsómocsoládi kemencés udvarházbaan. Kemencében sült csülök volt a menű. Vendégeink voltak Pécsről, Kalocsáról. A j ó hangulatú kirándulásról készült megtekinthetőek.
Magyar ILCO Szövetség ebben az évben is megtartotta Május 27 én a Sztomás betegek országos találkozóját. Találkozó színhelye Orfű-Rácz tanya volt. Pécsi ILCO egyesület volt a rendezvény fő szervezője. Köszönet érte. Eseményről készült láthatók.
Egyesületünk 2017 április 6. án (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja a következő klubnapját a korház könyvtár termébe. Szeretettel várunk mindenkit. Klubnapon készült itt láthatók.
Egyesületünk február 9. én délután 2 órakor tartja ez évi első klubnapját, amely egyben közgyűlés is lesz. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, támogatóinkat és mindazokat kiket érdekel a Dombóvári ILCO Egyesület tevékenysége. Közgyűlés helyszíne a városi korház könyvtár terme. Meghívó közgyűlésre Közgyűlésen készült láthatók.

2016.

Egyesületünk ez évben is megtartotta karácsonyi ünnepségét a Fregat étteremben december 9.én. Bajáról, Kalocsáról, Komlóról, és Pécsről is érkeztek vendégeink. Ünnepségünkön a Magyar ILCO Szövetség Elnöke is részt vett.
Egyesületünk 2016. október 27. én (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja a következő klubnapját a korház könyvtár termébe. Szeretettel várunk mindenkit.
Mórahalmon került megrendezésre a VIII. sztómás világnap 2016.szeptember 30 – október 2 között. Eseményekről készült Videó beszámoló a honlapunkról is elérhető, ha a „MISZ honlap” ra kattintva, ott is a jobb oldali „Hírek, események” rovatban megkeressük, vagy az alábbi linkre kattintunk. http://www.ilco.hu/bejegyzesek/bej0048.html
Stomás fiatalok nyári üdültetése.

Idén is megrendezésre került a stomás gyerekek üdültetése augusztus 7 től 12 ig Nagyatádon a Hotel Solárban.
Sikerült változatos programot össze állítani  az üdülésben részt vevők számára.
Ingyenes volt a napi fürdő belépő a gyógyfürdő teljes területére.
Autóbusszal kirándultunk Barcsra, ahol sétahajó várt  bennünket. Több mint egy órát hajóztunk a Dráván. Igazi élmény volt a 90 személyes hajón jelen lenni.
Rendeztünk a szállodában gyerekek részére tombola sorsolást, ahol a nyertes szelvényeket a gyerekek húzták ki. Úgy lett a tombola szervezve, hogy minden gyerek nyert valamit.
Csodálatos élményt nyújtott a Mesztegnyői autóbuszos kirándulás, ahol  igazi kisvonattal elmentünk a „Busvári” kilátóhoz. A nap fénypontja gyerekek részére a faluházban megtartott rétes kóstolás, majd rétes nyújtás és sütés volt. Természetesen a rétest Ők nyújtották felnőtt irányításával. Rövid ott tartózkodásunkat zenés esttel zártuk.
Bizonyításként néhány idevaló fényképet is bemutatunk.

Táborvezető                                 Sztómaterápiás főnővér.

Bikali élménybirtok színpadán szombaton (30. án) meg fogjuk nézni a „ Hófehér és a hét törpe” című musicalt. Szabadtéri, lovas színházi előadás a Nemzeti Lovas Színház és a bikali Élménybirtok színészeinek és lovasainak előadásában.
 Előadásra 22 darab jegyet az Interneten elővételben már biztosítottuk részünkre. Az oda és hazajutást saját személygépkocsikkal oldjuk meg minden klubtagunk részére.
Bográcsos összejövetelünk a tüskei horgásztó partján július 16. án lesz megtartva a már megszokott helyen. Szeretettel várjuk azokat, akik voltak olyan kedvesek, hogy időben jelezték szándékukat. Ebéd ideje a déli harangszó után várható.
Egyesületünk 18 fős csapata meglátogatta a pécsi Zsolnay gyárat június 25. én. Idegenvezető kíséretében megismertük a gyár történetét, majd a különböző kiállításokat látogattuk végig. Utolsóként a Mauzóleumot látogattuk meg. Néhány fényképet emlékként ide csatolnék.
Egyesületünk 2016. április 28. án. (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja a következő klubnapját a korház könyvtár termébe. Szeretettel várunk mindenkit.
Városunk Önkormányzata űnnepi gálaműsorral és a városi díjak átadásával emlékeztek Dombóvár várossá avatásának 46. évfordulójára a művelődési ház színház termében. Ebből az alkalomból a 20 éve működő Dombóvári ILCO Egyesület is díjazásban részesült.
Egyesületünk tisztelettel meghívja tagjait, csládtagokat, patronáló tagokat a szokásos "Tavaszváró" zenés családi összejövetelére március 19. én délután fél három órára a Hotel Dombóvár "Omnia" különtermébe. Jelentkezésüket tisztelettel várja az Egyesület vezetője, Marika.
Dombóvári ILCO Egyesület tisztelettel meghívja tagjait 2016. február 11. én 14 órai kezdettel tartandó közgyűlésére. Közgyűlés helyszíne a városi korház könyvtár terme.

Napirendi pontok:

2015.

Húsz éves lett a dombóvári ILCO Egyesület

Dombóvári ILCO Egyesület megalakulásának 20. éves ünnepségét a Fregat étteremben tartotta meg. Helyszínen több fénykép is készült az ünnepségről. Teljesség igénye nélkül néhány képet itt a honlapon szívesen megosztok a kedves látogatóval.

Sztómás gyerekek üdülése. (2015 augusztus 15 től 20 ig. Nagyatádon.)

Nem a legszerencsésebb volt a sztómás gyerekek üdülésének megszervezése, mert Márciusban kértünk 15 szobát a Balatonföldvár-i üdülőtől amit meg is kaptunk. Év közben  az üdülőben személyi változások miatt az új vezető nő értesítést küldött, hogy csak 13 szobát tud biztosítani. Ezt el is fogadtuk gondolva arra, hogy 1-2 családot magánháznál helyezünk el szállásra. Étkezni bejártak volna az üdülőbe. Június vége felé közölték velünk, hogy közbejött akadályok miatt csak 11 szoba áll rendelkezésünkre. Ezt már nem fogadhattuk el.
            Az üdülőkben már mindenütt telt házak voltak. Csopakon lett volna üdülési lehetőség, de a helyszíni egyeztetés alatt kiderült, hogy sem az ellátás, sem a szobák berendezése, sem a környezet nem felel meg a mai elvárásoknak. Ráadásul nehezményezték azt, hogy sztómás gyerekek üdüléséről lenne szó. Ezt a lehetőséget kizártuk.
            E sorok írójának jutott eszébe, hogy a dombóvári ILCO egyesület tagjaival évek óta Nagyatádon a Hotel Solárba szoktunk üdülni évi 1-2 alkalommal.
Eredeti idő pontra már itt sem volt szabad hely, de 15 től 20.ig biztosították a kért szoba mennyiséget. Így kerültünk ismét Nagyatádra.
            Érkezésünk napján ebéddel vártak bennünket. Szobák elfoglalása majd némi csendes pihenő után a különteremben megbeszéltük a szálloda által felajánlott hét programot. Ebből kettőt választottunk megvalósításra.
Az üdülés első napján (16. án vasárnap) közös megegyezéssel fürödni mentünk. Voltak akik a városi strandra mások a szemközti gyógyfürdőbe töltötték el a napot.
            Hétfőn kimentünk egy lovas tanyára ahol állat simogatás, sétakocsikázás, lovaglás volt műsoron. Erről beszéljenek a mellékelt fényképek.
Kedden sor került a Kaszó pusztai erdei kisvasutazásra, majd a vadász kastélyt, és annak környékét néztük meg. Fényképek magukért beszélnek. Ebéd után az étterem vezetője Piroska a pincér tanulók segítségével a szálloda harmadik emeleti raktárából lehozott 3 láda gyerek játékot. Ebben volt minden a gyerekek legnagyobb örömére.
Szerda délelőtt ismét fürdés, ajándék tárgyak vásárlása, város nézés. Ebéd után a helyi nyugdíjas klub vezetője Margitka tartott kézműves foglalkozást a gyerekeknek és a felnőtteknek is. Vacsora előtt a szálloda vezetősége a különteremben megvendégelt bennünket felnőtt és gyerek pezsgővel. Vacsora után pedig este 10 óráig zenés táncos estet rendezett  Nekünk és a szálloda vendégeinek. Jó hangulatban telt el a búcsu est. Voltak közülünk akik még táncoltak is.
Sajnos csütörtök a hazatérés napja volt. Egyhangú vélemény volt, hogy ilyen feltételekkel maradtak volna még egypár napot.

Táborvezető                                 Sztómaterápiás főnővér.

Klubnap. (2015. július 25.)
Egyesületünk klubnapi foglalkozását a kórház könyvtár termében 2015. július 25. én tartotta meg. Néhány fénykép is készült róla.
Halászlé a tóparton. (2015 július 11.) Ebben az évben is megrendeztük a halászlé főzést a tüskei tóparton. Hetessy Guszti klubtagunk és kedves felesége jóvoltából. Vendégeink Pécsről érkeztek.

IV. Sztómás találkozó Gyulán. (2015. május 30.án)

Gyulán került megrendezésre a IV. sztómás találkozó.Több mint kettőszázhetvenen jöttünk össze az ország klub illetve egyesület tagjaiból. Jó hangulatban, vidáman telt el az idő.

Városlátogatásra is sor került idegen vezető segítségével.

Egyesületünk 2015. április 9. én (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja a következő klubnapját a korház könyvtár termébe. Szeretettel várunk mindenkit.

Pécsi ILCO Egyesület meghívásának tettünk eleget, amikor részt vettünk farsangi ünnepségükön a Laterum étteremben.

Egyesületünk 2015. február 12. én (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja közgyűlését a korház ebédlő termében. Szeretettel várunk minden kedves klubtagot, hozzátartozót, és mindazokat, akik az ILCO klub működését figyelemmel kísérik.

2014.

Egyesületünk hagyományos karácsonyi összejövetelét, ünnepségét december 12.-én pénteken tartja a MOL benzinkút mellett épült Fregatt bisztró éttermében délután 3 órai kezdettel. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, hozzátartozóikat, meghívott vendégeinket. Részvételi szándékát kérem, jelezze az Egyesület vezetőjénél.

Dombóvári ILCO Egyesület "A kettős könyvvitelt vezető egyéb szervezet egyszerűsített beszámolója és közhasznúsági melléklete" ITT olvasható.

Dombóvári ILCO Egyesület a következő klubnapját október 9. én (csütörtökön) délután tartja 14 órai kezdettel a korház könyvtár termébe. Szeretettel várunk mindenkit.

Vendégségben a Somogy Megyei ILCO klubnál.

Kaposvári ILCO klub meghívását elfogadva részt vettünk az általuk rendezett szalonna sütéssel egybekötött kiránduláson. Úti cél a Somogyfajszi horgásztó és pihenő park volt. Odafele menet megtekintettük a falu templomát. Igen szép faragásokat láttunk. Tovább menet meglátogattuk az "Őskohó" múzeumot, ami az erdővel van körül véve. Érdekes kiállítást láttunk az ásatások során előkerült őskori leletekből. Innét már csak pár száz méter volt a pihenő park. Kirándulás elérte célját. Közelebb kerültünk egymáshoz. Jól éreztük magunkat mind a hatan. Köszönjük a meghívást.

Sztómás gyerekek 2014. augusztus 11-16. ig Balatonföldváron.

Megtörtént a sztómás gyerekek nyári üdültetése.
Hétfőn megérkezés után mindenki elfoglalta a kijelölt szobát. (Tábor vezetője előzőleg már egyeztetett a „Hotel Festivál” vezetőjével, hogy ki milyen szobát kapjon. Két ágyas, három ágyas, egybenyíló szobák, egyéb igények.)
Ezután délután máris birtokukba vették a Balatont.
Kedden  reggeli után meglátogatta a tábort a Magyar ILCO Szövetség elnöke Dr Nagy András. A külön teremben elbeszélgetett a szülőkkel, gyerekekkel, majd a szálloda udvarán közös csoport kép is készült.
Délután kisvonattal elmentünk Szántód pusztára, ahol lehetett múzeumokat látogatni, sétakocsikázni, lovagolni. Néhány kép is készült a délutáni programról.
Szerdán kalóz vitorlás hajóval tettünk egy kirándulást a Balatonon. Sajnos a vitorlás hajó csak 25 főt vihet magával, ezért a csoportot meg kellett osztani.
Csütörtökön igazi balatoni vihar elmosott minden betervezett programot. A gyerekek azért feltalálták magukat, a halban igazi asztali tenisz  és csocsó verseny volt, kicsik és nagyok közreműködésével.
Pénteken délután ragyogó napsütésben került sor a második csoport vitorlás kirándulására.
Természetesen volt fürdés, játék a parkban lévő játszó eszközökkel, homok vár építés, hintázás és a kártya játék sem maradt el.
Szombaton eljött a búcsú ideje. Jól érezték magukat a gyerekek, felnőttek egyaránt. Azzal váltak el egymástól kicsik és nagyok, hogy jövőre reméljük újra találkozunk.

Közelmúlt eseményei.

Harmadszor került megrendezésre a „ Sztomás találkozó” ezúttal Miskolcon. Jó hangulatú, találkozó volt. Jól érezte magát a több mint 300 jelenlévő vendég.
Dombóváron mint eddig minden évben így az idén is megszervezték a „Civil Fesztivál”-t. Ezúttal is rendeztek főző és sütemény sütő versenyt. Sütemény sütésben az arany érmet a velejáró serleggel együtt Keszler Ernőné az egyesület tagja nyerte meg.
Egyesületünk életében hagyománnyá vált a nyári időszakban megszervezni  a bográcsos összejövetelt. A tüskei halastó partján Benke József vezényletével jól sikerült ízletes pörkölt készült. Meghívott vendégeink Pécsről, Kalocsáról, Bajáról és Kaposvárról érkeztek.
Vezetőségi összejövetelt tartottunk Hetessy Gusztáv horgász tanyáján. A házigazda jó ízű, ízletes halászlét főzött az egybegyűlt vezetőségi tagok részére.

Egyesületünk idén is megszervezte a Sztómás betegek, hozzátartozók, barátok Nagyatádon történő egy hetes üdülését. Hotel Solár szálloda ingyenesen biztosítja a napi gyógyfürdő  belépőt és 18 drb gyógykezelést. Üdülés időpontja június 2 től 7 ig.

Egyesületünk képviselői részt vettek a május elsejei majálison. Jó hangulatot a fellépő vendégművészek, és a kiosztásra került ételek, italok biztosították.

Egyesületünk idén is megtartja a "Tavaszváró" elnevezésű zenés családi délutánját a sztómás betegek, hozzátartozók és barátok részére a Fregatt bisztró épületében (Mol benzinkút mellett) március 8. án 15 órai kezdettel.

Egyesületünk megtartotta első klubfoglalkozását február 6.- án, amely egyben Közgyűlés is volt. Napirendi pontok a következők voltak. Éves értékelés az ILCO Egyesület 2013. - évi munkájáról. Pénzügyi beszámoló a könyvelőnk részéről. Ellenőrző bizottság jelentése. Alapszabály kötelező módosítása. A 2014. - évi munkaterv és költségvetési terv elfogadtatása. Egyéb napirendi pontok ( hozzászólások, javaslatok.)

2013.

Egyesületünk hagyományos karácsonyi összejövetelét, ünnepségét december 14.-én tartja a MOL benzinkút mellett épült Fregatt bisztróéttermében délután 3 órai kezdettel. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, hozzátartozóikat, meghívott vendégeinket. Részvételi szándékát kérem, jelezze az Egyesület vezetőjénél.

Tisztelettel és szeretettel meghívjuk Önt és kedves hozzátartozóját 2013. november 14. én (csütörtök)14 órai kezdettel tartandó közgyűlésre és klubnapra.Helyszín: Dombóvár városi kórház könyvtára.

Egyesületünk következő klubnapi összejövetelét szeptember 12. én tartja a kórház könyvtártermében. Szeretettel várunk mindenkit.

Bikali Élménybirtok szabadtéri színpadán Pintér Tibor rendezésében és főszereplésével az egyesületünk 19 tagja megnézte a „Mátyás az igazságos” című rock muzikelt. Nagy élmény volt a sokszereplős színdarab korabeli ruházatban. Az összhatást fokozta a nagyszámú lovasok, mint szereplők megjelenése a színen.

Sztómás gyermekek üdültetése.
2013 Augusztus 11 től 16 ig.
A Magyar ILCO Szövetség idén is megszervezte a sztomás gyerekek üdültetését, ezuttal Balatonföldváron a Hotel Festivál szállodában. Tavalyi évhez viszonyítva lényegesen olcsóbban. Szövetség idén is a sztomás gyerek és egy fő kísérő üdülési költségét magára vállalta.
         Örvendetes tény, hogy a sztomás gyerekeket a családból többen is elkísérték, természetesen a saját költségükön. Testvérek, szülők, nagyszülők is jelen voltak.
         Sajnálattal kell megjegyezni, hogy két család - akik többször is megerősítették jelentkezésüket - elfelejtették közölni a vezetőséggel, hogy távol maradnak. Így a szállodai szoba részükre az utolsó percig fent volt tartva, hátha később jönnek. Sajnos ezért az időben le nem mondott szobákért a szálloda kérhet kártérítési díjat is.
         Táborvezetők létszáma egy fővel csökkent az előző évhez képest.   Személycserék is történtek. Táborvezetésben helyt kapott a kalocsai kórház sztómaterápiás főnővére, és egy sebészeti osztályon dolgozó szakápoló nővér is. Ezáltal színvonalasabb lett a sztomás gyerekek felügyelete. Sajnos erre szükség is volt, mert vacsora után az egyik sztomás gyerek Szilvike rosszul lett, mentővel a siófoki korházba kellett szállítatni megfigyelésre. Hála a jó Istennek semmi komolyabb baj nem történt vele. Másnap már mehetett érte a táborvezető, hogy ismét a többi társával együtt tudjon vacsorázni.
         Megszervezésre került a kisvonatos városnézés is. Útvonal: Szálloda elől indulva Balatonszárszóra mentünk. Onnét vissza Balatonföldvárra, majd haza a hotelhez.
         Kalóz vitorlás hajóval való kirándulás nehezen jött össze, mert az első egyeztetett időpontot a balatoni vihar törölte. Második napi időpontot az eső elmosta. A harmadik nap mégis sikerült hajóra szállni. Nagy élmény volt gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt a vitorlás hajóval széltől dagadó vitorlák alatt a vízen halkan tovasiklani.

Vancsa Józsefné            Kunosné Anna               Nagy Anikó         Vancsa József
  Táborvezető           Sztómaterápiás főnővér          Nővér

Egyesületünk idén is megtartotta a tüskei tó parton már hagyományossá vált halászlé főzést bográcsban.

Vendégek voltunk a Kaposvári ILCO klub által rendezett bográcsos összejövetelen a Tókai park erdőben.

Egyesületünk következő összejövetelét június 13. án csütörtökön tartja a kórház könyvtár termében. Szeretettel várunk minden kedves klubtagot, barátot, érdeklődőt.

Kalocsai ILCO klub meghívására négyen mentünk el a Szelidi tó partján rendezett bográcsos összejövetelre. Marhagulyás volt a fő étel sok-sok süteménnyel. Sikerült a tombola sorsolás fő díját is megnyernünk.

Dombóváron megrendezésre került „Civil Fesztivál”szervezésében, lebonyolításában többen vettek részt az egyesület részéről. Egyesületünk elnöke a dombóvári Civil Tanács tagja ezért a szervezésben, ünnepség lebonyolításában vett részt. Elnökhelyettes asszony és a Titkár is kapott feladatot. Ők gyűjtötték össze a fesztiválra hozott süteményeket, tortákat. Az értékelésben is részt vettek a hivatásos cukrász mester oldalán.

Dunaújvárosban került megrendezésre a II. Országos Sztómás találkozó. Az országban működő Sztómás egyesületek, klubok képviselői vettek részt a találkozón. Egyesületünket 12 fő képviselte. Jó volt a rendezők által biztosított fogadtatás, étellel, itallal való ellátás. Felkért táncdal énekes pár kifogástalan hangulatot teremtett, melynek eredménye kép sokan táncra is perdültek. A már hagyományos „vonatozás” sem maradt el.

Egyesületünk nyolc tagja vett részt Nagyatádon a Hotel Solár által nyújtott kedvezményes üdülésen. A 6 nap 5 éjszaka jó hangulatban, vidáman telt el. Ehhez a nagyatádi nyugdíjas klub színvonalas műsorral járult hozzá. A zenés esten elhangzott táncdalok is arra késztették a jelenlévő vendégeket, hogy kipróbálják a tánctudásukat.

Idén is lesz tavasz. Ennek jegyében rendezi meg az ILCO egyesület ez évi „Tavaszváró” zenés családi összejövetelét március 23. án délután 3 órai kezdettel a Hotel Dombóvár éttermében. Szeretettel várjuk klubtagjaink, pártoló tagjaink jelentkezését legkésőbb március 17. én estig telefonon, személyesen vagy E-mail-ban.

Tájékoztatjuk kedves klubtagjainkat, hogy a soron következő klubnapunk április 11. én lesz a városi kórház könyvtár termében délután 2 órai kezdettel.

Pécsi ILCO Egyesület meghívásának tettünk eleget február 15. én. Négy fővel képviseltük egyesületünket a farsangi összejövetelükön. Jó hangulatú ünnepség volt. Nem hiányzott a jó étel, ital, tombola, zene és a tánc sem. Bizonyításként készítettem néhány felvételt is, amelyeket a „képek”feliratra kattintva meg lehet nézni.

Egyesületünk 2013. február 7. én (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja közgyűlését a korház könyvtár termében. Szeretettel várunk minden kedves klubtagot, hozzátartozót, és mindazokat, akik az ILCO klub működését figyelemmel kísérik.

2012.

Egyesületünk hagyományos karácsonyi összejövetelét, ünnepségét december 15.-én tartja a MOL benzinkút mellett épült Fregatt bisztró éttermében délután 3 órai kezdettel. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, hozzátartozóikat, meghívott vendégeinket. Részvételi szándékát kérem, jelezze az Egyesület vezetőjénél.

Közös észak magyarországi kiránduláson vett részt a kaposvári egyesület segítségével egyesületünk 19 tagja. Kirándulás ideje október 16-17-18. án volt. Diósgyőr, Lillafüred, Aggtelek, Domica (Szlovákia), Jósvafő, Mátraverebély (Szentkút), Hollókő útvonalon.

Tisztelettel és szeretettel meghívjuk Önt és kedves hozzátartozóját 2012. október 11-én ( csütörtök) 14 órai kezdettel tartandó közgyűlésre és klubnapra.
Helyszín: Dombóvár Városi Kórház könyvtára.

Egyesületünk klubfoglalkozását szeptember 6.án tartja a korház könyvtár termébe. Bográcsos összejövetel a horgásztó partján szeptember 15.én kerül megrendezésre. Jelentkezni a klubnapon és telefonon is lehet 11.én estig.

Magyar ILCO Szövetség megszervezte a sztomás gyerekek nyári üdülését Keszthelyen.

Élménybeszámoló a július 14. kirándulásunkról ITT olvasható.

Tisztelt honlap látogatók. Sajnos a fényképező gépem meghibásodott, ezért néhány eseményről nem tudtam időben képeket felrakni. Anti barátomtól kaptam ezeket a képeket, amiket most utólagosan megosztok minden kedves honlap látogatóval.

Egyesületünk vezetősége autóbuszos kirándulást szervez Július 14. én az alábbi helyszínekre. Ibafa-i pipa múzeum megtekintése. Szigetvár-i vár meglátogatása. Drávaszentesen a - Dráva Kapu Bemutató Központ - és a Duna - Dráva nemzeti park területének bejárása lesz az úti célunk.

Egyesületünk idén is megszervezte a Stomások kedvezményes üdülését Nagyatádon május 21 től május 26 ig. Üdülésen 15 fő vett részt.

Következő klubnapi összejövetel ideje és helye a városi korház könyvtár termében június 7. én lesz 14 órai kezdettel. Szeretettel várjuk klubtagjainkat, barátainkat.

Dombóvári ILCO Egyesület 2011. évről készített "Közhasznúsági jelentés" ITT olvasható.

ILCO egyesület következő összejövetelét április 12. én tartja a városi korház könyvtár termébe. Szeretettel várunk minden kedves klubtagot, vendéget.

Ismét megrendezésre került a már hagyományossá vált tavaszváró ünnepségünk a Hotel Dombóvár éttermében. Jelenlévő 50 fős társaság jól érezte magát. Volt zene, tombolasorsolás és a feltálalt vacsora is ízlett mindenkinek. Ünnepségünkről készült fényképek megnézhetők a "képek" gyüjteményben.

ILCO egyesület 2012. február 9. én délután kettő órai kezdettel tartja éves közgyűlését a városi korház könyvtár termében. Szeretettel várunk minden kedves klubtagot, hozzátartozót, és mindazokat, akik az ILCO klub működését figyelemmel kísérik.

2011.

Dombóvári ILCO Egyesület karácsonyi zenés családi összejövetelét 2011. december hó 9. én pénteken tartja a Hotel Dombóvár éttermében délután 3 órai kezdettel. Belépő egységesen ( vacsora és a zeneszolgáltatás) 1.000 Ft. Jelentkezni telefonon, levélben és személyesen is lehet.

Egyesületünk idén júniusban is megszervezte a sorstársi üdülést Nagyatádon. Huszonhárom társunk kitűnően érezte magát. Jól szórakoztak. Kellemes kikapcsolódás volt részünkre a Hotel Solárban eltöltött egy hét. Sokan már most elmondták, hogy jövőre ugyan itt találkozunk.

Kalocsai ILCO Egyesület meghívására vendégek voltunk a szelidi tó partján megtartott klubfoglalkozáson.

Egyesületünk idén is megtartotta a horgászok jóvoltából, a tüskei tóparton rendezett halászlé főzést, klubnappal egybekötve.

Kaposvári ILCO klub meghívására közösen részt vettünk egy kettő napos autóbuszos kiránduláson, észak Magyarországon. Voltunk Gyöngyösön, Falóskúton, Kékestetőn, Szilvásváradon a szalajka völgyébe és az egri szépaszony völgye sem maradhatot ki.

Dombóvári ILCO Egyesület 2010. évi Közhasznúsági jelentése ITT és a Magyar ILCO Szövetség honlapján is olvasható.

Jól sikerült zenés családi összejövetelt rendezett az ILCO egyesület tagjaiknak, barátaiknak a Hotel Dombóvár éttermében.

Egyesületünk 2011. évi közgyűlését február 10. én csütörtökön 14 órai kezdettel tartja a dombovári korház könyvtár termébe.

2010.

Egyesületünk vezetősége úgy döntött, hogy akik az évfordulós ünnepséggel egybe kötött karácsonyi ünnepségen nem tudtak megjelenni, de a tagdíjat ez évben is befizették ajándékcsomagban fognak részesülni. Csomagok kiszállítási ideje december 21-22. én lesz.

Dombóvári ILCO Egyesület megalakulásának 15. éves ünnepségét december 11. én tartja a vásárosdombói CSENDES PIHENŐ étteremben 14 órai kezdettel. Meghívott vendégek, és klubtagok szórakoztatásáról Nagy Katalin, Bödör István, és Balogh Zsolt előadó művészek gondoskodnak.

Dombóvári ILCO Egyesület november 4-én megtartott közgyűlésén újabb 5 évre meghosszabította a vezetőség mandátumát. Vezetőség összetételében nem történt változás. Ellenőrző bizotságban új tag lett választva Drávetz Károlyné személyében. Vezetőségről készült itt látható

Sorstársi üdülés

Jól sikerült kiránduláson vettek részt a Kiskunhalasról, Dombóvárról és a Délpesti ILCO egyesület részéről érkezett vendégek a "Hotel Solár Nagyatád" által biztosított kedvezményes üdülésen. Fényképen a fent megnevezett klubok képviselőinek egy csoportja  látható a Segesd-i kirándulás alkalmával. Fogadtatás, ellátás megint kifogástalan volt a Hotel részéről. Két este is volt zenés műsoros melyet a helyi nyugdíjasok színes műsorukkal tettek emlékezetessé. E sorok írója eddig öt alkalommal vett részt a kedvezményes üdülésen. Szeretné, ha jövőre - május elején - még többen találkozhatnánk. Vancsa Józsefné Marika.

Egyesületünk ez évi első kirándulását július 10-én Krisna völgy-be tervezi megtartani. Jó idő esetén tovább mennénk Fonyódra is. Útközben Somogyvámoson megnézzük a "tojás patkoló múzeumot." Jelentkezést korlátozott számban még elfogadunk.

Az ILCO Egyesület 2009. évi Közhasznúsági jelentése, Itt és a Magyar ILCO Szövetség honlapján is olvasható.

Dombóvári horgász egyesület meghívta az ILCO egyesület tagjait junius 4.én bográcsban főzött halászlére a tüskei tóparton épült közösségi házukba. Halat a horgászok ingyenesen biztosították..

Egyesületünk ismét megszervezte Stomás betegek, hozzátartozók és pártoló tagok részére a nagyatádi Hotel Solár által biztosított kedvezményes üdülésen való részvételt május 4 től 9 ig.
Vidám zenés műsoros esttel vártak bennünket. Két kirándulást is szerveztek a részünkre.
Köszönjük a Hotel Szolár igazgatónőjének, és a szálloda személyzetének kedvességét.

Vidáman várjuk a tavaszt 2010 április 9.-én délután 3 órai kezdettel a Hotel Dombóvár éttermében rendezendő zenés családi délutánon. Várjuk klubtagjainkat, családtagjaikat.

Dombóvár várossá avatás 40. éves évfordulós ünnepségén Egyesületünk "DOMBÓVÁRI CIVIL DÍJ" elnevezésű elismerést, kitüntetést kapott. A díj indoklása a következő "Dombóvár város civil mozgalmai érdekében hosszú éveken keresztül kifejtett munkásságukért."

Dombóvári ILCO Egyesület 2010 február 4.-én csütörtökön délután kettő órai kezdettel tartja ez évi közgyûlését a korház könyvtár termében. Klubtagjainkat,családtagjaikat, patronáló tagjainkat szeretettel várjuk. Felhívjuk kedves tagjaink figyelmét, hogy idén is lehet kedvezményesen üdülni Nagyatádon. Érdeklődőket a részletekről szívesen tájékoztatjuk.

2009.

Dombóvári ILCO Egyesület karácsonyi zenés családi összejövetelét 2009. 12 hó 11. én pénteken tartja a Hotel Dombóvár éttermében délután 3 órai kezdettel. Belépő egységesen ( vacsora és a zeneszolgáltatás) 500 Ft. Jelentkezni telefonon, levélben és személyesen is lehet.

Egyesületünk következő klubnapi foglalkozását november 5. én csütörtökön14 órai kezdettel tartja a korház könyvtár termében. Beszámoló a Stomás világnap eseményeiről képekben és videó szalagról. Karácsonyi ünnepséggel kapcsolatos tájékoztató. Segédeszköz ellátással kapcsolatban felmerülő problémák megbeszélése.

A VI. sztomás világnap Gyulán került megrendezésre október 9 és 10 én. A kétnapos konferencián egyesületünket négy fő képviselte. Elhelyezésünk az Erkel Hotel épületében volt. Szép kilátás nyílt a várra és a várfürdőre is. Műsorral is megleptek bennünket a "Gördülő tánccsoport" tagjai. (Ők azok, akik kerekes székhez vannak kötve.) Este a gálavacsora után zenés ismerkedési est volt. Szombaton délelőtt került sor a Magyar ILCO Szövetség ünnepi közgyűlésére a helyi korház kultúrtermében.

Dombóváron ebben az évben - szeptember 26. án -a civil szervezetek megrendezték a hagyományos "Civil Fesztivál"-t. Egésznapos ünnepségen egyesületünk képviselõi is jelen voltak. Ki tud többet a testvérvárosunkról Kernenrõl címmel kiosztott teszt lapok kiértékelésénél a bíráló bizottság három klubtagunk - Vancsa Józsefné, Rónai Magdolna és Kovács Lászlóné - munkáját hibátlannak minõsítette, ezért mindhárman ajndékba részesültek.

ILCO Egyesület szeptemberi klubnapját 17. én csütörtökön tartja a kórház könyvtár termében 14 órai kezdettel. Klubnap témája a segédeszközökért fizetendõ összegek ismertetése szakemberek bevonásával. Dr Schmidt László fõorvos és a Coloplaszt területi képviselõje Korompai Krisztína tartja a tájékoztatást.

Egyesületünk ismét megszervezte a " Sorstársi üdülést" Nagyatádon. Augusztus 24 tõl 29-ig. Hat nap öt éjszaka félpanziós ellátással. Naponta ingyenes gyógyfürdõ belépõvel. Részünkrõl 18 fõ vesz részt a Hotel Solár által nyújtott kedvezményes üdülésen. Társ klubbok részérõl is többen jelezték érkezésüket.

Dombóvári ILCO Egyesület autóbuszos kirándulását Tamási vadasparkba, bográcsos összejövetelét a Gyulaj-i erdõgazdaság vadászkastélyban tartja meg július 25. én, szombaton.

ILCO egyesületünk júniusi klubnapját a várható nagyobb érdeklõdésre való tekintettel a városi Mûvelõdési Ház kiselõadó termében tartja meg 4.-én (csütörtökön) 14 órai kezdettel. Dr Schmidt László sebész fõorvos a vastag és végbéldaganatok tömeges szûrésérõl és a modern vizsgálati eszközökrõl, módszerekrõl tart elõadást.

Sorstársi üdülésen Nagyatádon az egyesületünk szervezésében 2009 május 4 tõl 9 ig 18 fõ vett részt. Más egyesületek részérõl is többen érkeztek az üdülésre.

Dombóvári Önkormányzat testületi ülésén úgy döntött, hogy a várossá avatás 39. évfordulója alkalmával Vancsa Józsefné részére a " Dombóvár város elismerõ díszjelvénye " kitüntetést adományozza. Ezzel kívánják elismerni az ILCO egyesületben és a Civil Tanácsban végzett munkáját.

ILCO Egyesület következõ klubbnapját április 2.án tartja a korház könyvtár termébe 14 órai kezdettel. Meghívott vendég elõadó Horváth Éva az Egészség tanoda vezetõje.

Egyesületünk hagyományos "Tavaszváró" zenés családi délutánját március 13. án pénteken 15 órai kezdettel tartja a dombóvári hotel éttermében. Klubtagokat, családtagokat, pártoló tagokat szeretettel várunk.

Dombóvári ILCO Egyesület 2009 február 5.-én tartja ez évi közgyûlését a korház könyvtár termében. Klubtagjainkat,családtagjaikat, patronáló tagjainkat szeretettel várjuk.

2008.

Kiskunhalasi ILCO egyesület december 13.án tartotta megalakulásának 15. éves évfordulós ünnepségét. Meghívott vendégként az egyesületünk képviselõi is jelen voltak.

Pécsi ILCO egyesület meghívására négyen érkeztünk Pécsre, a karácsonyi ünnepségre. Igen jó baráti kapcsolat alakult ki a két egyesület között. Az ünnepségen készült megtekinthetõk.

Egyesületünk december 12. én délután 3 órakor tartja ünnepi összejövetelét a Hotel Dombóvár étermében. Szeretettel várjuk a klubtagokat, családtagokat, pártoló tagokat. Vacsora és a zeneszolgáltatás ingyenes. Jelentkezni telefonon és levélben is lehet.

Dombóvári ILCO Egyesület hagyományos õszi kirándulása október 11.-én volt. Úticélunk Kalocsa érseki könyvtár, kincstár, paprika múzeum és a Hajósi pincefalu meglátogatása volt. Kiránduláson készült

Dombóvári ILCO Egyesület szeptember 18.-án (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja klubfoglalkozását a korház könyvtár termében.

Egyesületünk június 20.-án (pénteken) 15 órai kezdettel a hotel kerthelységében (rossz idõ esetén az étteremben) zenés családi délutánt rendez kubtagoknak, hozzátartozóknak, meghívott vendégeknek. Bográcsban fõzött csülökpörkölt lesz a menü, savanyúsággal. Menüt a klub szakácsai készítik el. Részvételi díj 500 Ft. Jelentkezési határidõ június 17.-én kedd estig telefonon. Klubnapon is lehet jelentkezni.

Kalocsai ILCO egyesület meghívására május 10.-én egyesületünket három fõ képviselte a szelidi tónál megrendezett bográcsos összejövetelen.

Klubvezetõk kétnapos baráti találkozója május 3-4.-én volt Csopakon a veszprémi ILCO egyesület szervezésében. Egyesületünket három fõ képviselte.

Dombóvári ILCO Egyesület június 5.-én (csütörtökön) 14 órai kezdettel tartja klubfoglalkozását a korház könyvtár termében.

ILCO Szövetség április 26. án tartotta Budapesten közgyûlését, ahol az egyesületeket, klubbokat küldöttek képviselték létszám arányosan. Dombóvári ILCO egyesületet 3 fõ képviselte.

Április 21.-én hétfõn autóbuszos kirándulás keretében megnéztük a parlamentet, majd onnét elmentünk a ferihegyi repülõtérre is. i

Dombóvári ILCO Egyesület három fõs küldöttséggel vett részt Baján a "Sztomások Egymásért" szakmai napok keretében megrendezésre került Konferencián 2008 április 18-19.-én. i

Egyesületünk áprilisi klubnapján készült megnézhetõk.

Egyesületünk megtartotta a "Várjuk a tavaszt" jeligével zenés családi délutánját, ahol a meghívott vendégek között Pécsrõl és Bajáról érkezet testvér klubok képviselõi is jelen voltak. i

2007.

Egyesületünk 2007 decemberében karácsonyi ünnepséget rendezett klubtagok, hozzátartozók és vendégek jelenlétével. Ünnepségről készült felvételek